Miss Marple

asch va jobbigt det är när man fått en blixtide att skriva om något....hade tänkt skriva nåt vettigt nu men det flög sin kos....undrar om det landar igen? hmm.........

hmmmmm..........

jojustja.....jag skulle vilja äga ett slott i skottland eller england! Det hade varit så himla skithäftigt med ett sånt där gigantiskt herrgårdsslott med torn och tinnar och stora flyglar och salar! Jag hade passat i ett sånt slott.....jag skulle vandra hela dagarna i ända......

och varför kom jag på just detta nu då????

Jag kan bara tipsa om att kolla in "Miss Marple"............



Kommentarer
Anonym

Ha ha ha...häftigt,fast mina knän skulle inte palla. Fick nog ha en sparkcykel om jag bodde så...

2009-06-10 | 22:44:44
Stisse

Glömde skriva namnet på föregående...

2009-06-10 | 22:46:02
Tina

Jaaaa, Annelie.. precis vad jag alltid tyckt!!! Vi köper ett!!!! hihi...



kram

2009-06-11 | 07:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/Blogg:


Kommentar:

Trackback