working nine to five....eller seven eight nine or eleven.....

Har idag arbetat 12 timmar....i helgen avverkade jag 30 timmar och förra veckan 40 timmar....då har jag räknat in tisdagen som ägnades åt C-uppsats i skolan....

skulle behöva lite ledigt....men det är så himla roligt att arbeta så jag längtar inte ens efter att sitta o slöa i soffan med en kopp kaffe...

i morgon ska jag till skolan igen...det blir säkert 9 timmar där....sen blir det jobb igen resten av veckan....snacka om att inte vara arbetslös....

nog om detta!

Var på en himla trevlig 40-årsfest i lördags...lite annorlunda men mysig o familjär....lite udda folk bara!

så nu tror jag att jag ska lägga ihop mina blå....hoppas jag hinner drömma lite innan jag vaknar...ibland sover man så fort....känns det som iallafall....eller vad säger ni???

sulle behövt 30 timmars dygn.....!!!!




Kommentarer
Tina

Håller med! Sussi kommer hem alldeles för snabbt på morgonen ;-)



lycka till med det sista skolarbetet!



kram

2009-09-01 | 08:05:33
Stisse

Där har vi förklaringen till att vi aldrig ser dig på Bygatan.......:)

2009-09-01 | 08:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/Blogg:


Kommentar:

Trackback