höstlegender

ooh...my god! Vilken bra film det är...."Höstlegender"....jag har gråtit konstant i 2 timmar nu och jag har ändå sett filmen 4 gånger nu....! Wow.......

Midsommar har förflutit i lugn och skön takt....trots regnskurar och solsken....jag väntar på det där riktigt dundrande åskovädret nu....vill sitta inne och höra regnet smattra och åskan dundra....det är rogivande för då kan man inte göra så mycket annat än att vänta ut ovädret.....

efter regn kommer solsken....så det är bara att vänta....



Kommentarer
Tina

skön helg då..... vi hade också väldigt trevligt :-)

lagom regn o sol.... åskade faktiskt på midsommaraftonskväll :-)



kram

2009-06-22 | 15:36:36
pernilla

jadu, den filmen är guld :D Tror till och med jag har den på dvd.. hmm... men den är så lång så det är inte ofta man ser den!

2009-06-24 | 12:35:16
http://saywhatsername.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/Blogg:


Kommentar:

Trackback