bredvidgång

hahaha....nu är ni allt nyfikna...ser nog att ni varit inne flera gånger varje dag...

Pjue...tre långa dagar på arbetet som har gått oerhört fort! Har nog aldrig varit med om att dagarna kan försvinna på detta vis....

För att göra 72 timmar korta kan jag säga att jag har fått sätta kateter, ge injektioner, ta blodtryck, tagit stygn, sett massa äckliga sår och försökt dokumentera! Ska tillägga att jag fortfarande bara går bredvid och får inte göra något utan översyn från annan sjuksköterska!

Det har varit mycket intressant och mycket kunskap väntar på mig där ute! Jag har nu insett att 3 års studier bara varit lite skrap på ytan! Herregud så mycket det finns att lära! En helt ny värld öppnar sig och jag är så otålig på att få släppas fri så att jag får sätta allt på plats i hjärnan!

För sån är jag ju....att jag vill kunna allt på en gång!

En sak är säker.....och det är att jag har somnat på soffan kl åtta varje kväll..........!!!



Kommentarer
Babs & Stisse

Va bra.....det verkar som vi har dubbla högkostnadsskydd när vi blir(om vi blir) gamla och skröpliga...förresten, stisse har ont i ett knä idag, går det bra med tigerbalsam...?:)

2009-06-10 | 18:42:47
lian

tigerbalsam i all ära...men det hjälper nog mest vid värkande muskler...knäet behöver nog bara vila...

2009-06-10 | 19:23:31
Tina

Ja du... du har nog satt grunden i alla fall, inte fel det.. och du kommer att lära dig massor.....det är väl spännande :-)



kram

2009-06-11 | 07:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/Blogg:


Kommentar:

Trackback